en månad kvar

 
Hej å hå, vad tiden rusar. Nu är det faktiskt mindre än en månad kvar tills jag landar på svensk mark igen. Nyss kändes det mycket mycket längre! Fast så är det ju alltid, att när saker kommer mot ett slut går tiden alldeles för snabbt.. Men som tur är vet jag ju att jag kommer tillbaks efter tre veckor! Så jag änt bitter nå! Och denna gång med min familj + pojkvän. Är så otroligt tacksam för att jag får chansen att visa dom detta vackra land :)
 
Fick denna selfie av Viktor idag från när han var här down under på besök. Den är tagen vid gamla regeringshuset i Sydney. Som jag saknar den mannen, långdistans är inte lätt, men det går helt klart bara man vill! Vi firar dessutom 9 månader idag, grattis till oss yey!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Sten

Sååå fina!! Vi får se till och ses när du kommer hem 😍

2015-05-30 @ 22:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0