en bättre dag

 
Titta vad som kom i posten idag!! Ett paket från kära mormor fylld med godis och ett par varma sockor! Ångrade mig att jag aldrig tog med mig sockor hit för isoleringen är ju som sagt fruktansvärd och golven blir superkalla. Men nu slipper jag äntligen frysa! Och en MASSA gott svenskt godis, har faktiskt saknat det sjukt mycket. Visst, australiens godis ÄR gott men det är helt annorlunda jämfört med vårat svenska. 
Är iallafall superglad och jättenöjd med allt. Är så tacksam!
 
Idag satte jag mig i soffan med lite godis och tittade på dom två sista avsnitten med Halv åtta hos mig av dom fyra från Borlänge. Så kul att världens bästa präst Rådbo är med och Anders såklart, en av alla bildlärare jag haft! Jag fick mig många goa skratt.
Jag lagade en kycklingsoppa åt familjen och på eftermiddagen drog vi till stranden en sväng. En bättre dag helt enkelt!
 
Nu är det ca 50 dagar kvar innan jag landar på svensk mark igen. Ska bli så skönt med svensk sommar och att få bada i sötvatten! Har planerat en heeel del för kommande resor och jag är supertaggad!
Dom kommande veckorna kommar vara lugna och solen tittade äntligen fram idag. Hoppas den stannar ett litet tag den här gången iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0