Blue Mountains

 
Vi började våran lilla semester i Blue Mountains som ligger ungefär 2h från Sydney centrum. Där spenderade vi tre nätter och första dagen vandrade vi runt. Helt fantastisk natur! Om ni nån gång kommer till Sydney rekommenderar jag verkligen att åka dit. Tåget är superbilligt och många åker dit under dagen bara för att koppla av och vandra lite, helt klart värt!
Bjussar på 10 pics därifrån. Fortsätter skriva om resan i senare inlägg, tänkte det blir bäst så att ta en grej i taget :)

Den här veckan har gått supersnabbt! Dagarna bara rusar när jag har 4-5h ledigt mitt på dagen, ska inte klaga haha! Har dock suttit barnvakt (jobbat över) rätt mycket och ska jobba extra imorgon kväll och därför får jag sluta redan 4 idag. Ska träffa Annie och se vad vi hittar på, blir nog en toppenkväll!

Sen den 2a april börjar min påskledighet fram till 13e och jag och en annan svensk tjej har lite planer. Får hoppas det blir som vi tänkt bara, för isåfall blir det en till resa en bit bort!! So exited

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0