världens finaste

 
Alltså hur fin är inte Viktor? Alldeles efter jag publicerade mitt förra inlägg kom det någon och knackade på dörren. Där stod ett blombud som Viktor skickat!! Blev helt paff, fick knappt fram några ord haha! Är så lycklig ♡ Nallen får joina min mjukisdalahäst som delar dubbelsängen med mig!
 
Igår var jag in till stan en sväng och handlade souvenirer, är nästan klar med alla, pheeew
En rätt läskig sak hände mig på stan, men som tur var hade jag Viktor i örat ända tills jag var hemma igen efter det. Antar att det är så att leva i en storstad. Med mycket folk runt om en kan vad som helst hända. Längtar efter lilla trygga Borlänge!
 
Ska snart plocka upp flickorna och följa med dom på dans. En lugn vecka väntar och mycket förkyldningar på g nu efterson vädret blir kallare. Tur vi från Europa är vana ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0