the end of my street

 
Och vad hittar man i slutet av våran gata? Jo detta fantastiska utkiksställe! Vi bor uppe på en platå så vi får njuta av den här utsikten varje dag. Lyxigt va?! 
Idag ska vara den sista soliga dagen innan jag åker hem så jag passade på att ta lite bilder medan vädret tillät. Spenderade en bra stund där för att lyssna på musik och bara reflektera över min stora resa jag har varit med om. Väl behövligt måste jag säga. Idag blev det runt 25 grader i solen. Australiens vinter har definitivt sina bra stunder ;)
 
Att ha varit au pair var helt galet, sjukt, fantastiskt och så otroligt givande. 
Jag har stått inför stora hinder och problem men lyckats tackla alla av dom. Och tack vare det har jag fått varit med om så otroligt fina stunder. Så om det är något jag lärt mig av detta är att allt faktiskt löser sig bara man vill och att man INTE ska ge upp något för att det känns jobbigt för stunden. Det är en oslagbar känsla och det känns SÅ otroligt värt! Remember it, my friends and loved ones.
 
Dom här sista dagarna är jättelugna och bra "sista dagar". Lite avslappnat och mindre jobb än vanligt vilket är bra för oss alla. Skulle kännas lite konstigt om det var världens stressigaste vecka och sen åker jag helt plötsligt. Nu kan jag ha lite mer kvalitétstid med barnen och familjen på ett annat sätt. 
 
Det mesta är nerpackat i resväskor nu också. Hela mitt liv i ynka två resväskor. Vilken sjuk känsla. Om fyra dagar lyfter planet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0