sista veckan

 
Så himla ofattbart. Om en vecka landar jag i Sverige. Och ännu sjukare är att jag är på väg tillbaks till Australien om en månad. Vad hände där liksom? 
Idag är den söndag och inga planer alls står på schemat. Igår var jag in till stan en sista sväng för att köpa det sista jag behöver för hemresan. Känns ändå rätt skönt att inte behöva säga farväl till Sydney... än. Älskade underbara stad.
Hoppas alla där hemma hade en fantastisk midsommar! Jag gjorde köttbullar så lite svensk kände jag mig iallafall. Hörde att det regnade tyvärr. Men det gjorde det här också så ni behöver inte vara avis... ;) Det har regnat i flera dagar men nu börjar det ljusa upp lite som tur är. Vill ju att mina sista dagar här ska vara fina!

Börjar bli lite småorolig för flyget hem. Det är inte alls samma sak som att ta ett kortflyg någonstans. Nu ska jag vara uppe i luften i 21,5 timmar och för någon som är flygrädd (jag) är det en riktig utmaning haha. Ska nog se till att ladda ner lite serier eller något för att få tiden att gå snabbare. Lär hitta någon bra först. Kollade såklart slut på nya säsongen av Orange is the new black på tre dagar så den får jag skippa. Om ni har något bra tips, let me know!!

Bjussar på en solig bild från King's Canyon. Våran guide smetade lera på oss för det hade någon aboriginsk betydelse. Det såg ut som jag hade en väldigt för gammal foundation i ansiktet och kändes som en hård ansiktsmask. Viktoria tyckte jag skulle ha ett hjärta så det fick jag på min kind, så fint :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0