last three days

 
Vilka härliga dagar vi haft i Sydney! Även fast vi har har jet lag tycker jag vi hunnit med mycket. Sett operahuset, sett film på IMAX, vandrat runt stan, besökt marinmuséet, ätit MASSA god mat, druckit drinkar och sovit en hel del.
Jag har fortfarande rätt mycket jet lag och vaknar runt 4 på mornarna. Men då får jag uppdatera mig med folket hemma och skriva blogginlägg. Finns inte så mycket mer man kan göra haha
 
Idag packar vi ihop allt och rör oss mot södra Sydney där vi ska plocka upp våran husbil. Ska bli riktigt spännande för egentligen är vi en familj som alltid tältat hela livet. Vi är supertaggade iallafall och det kommer nog gå super!
Första stoppet blir Hunter Valley där massa vingårdar ligger, sedan vet vi inte riktigt vart vi ska stanna. Allt jag vet är att Viktor flyger ner om en vecka så då ska vi plocka upp honom i Brisbane!! Ska bli så kul!
 
Gopron som jag och Viktor köpte är klockren. Den kameran kommer jag nog använda mest av dom tre vi har med oss. Köpte även en vattentät stav + fjärrkontroll till den igår så jag kan använda den ännu mer! Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0