yesterday's shopping

 
Här är plaggen jag köpte igår. Kimonon är från General Pants co, och märket är Don't ask Amanda. Affären var lite som en australiensk Carlings. Supertrevlig personal och grymma kläder! Ser väldigt många med kimonos här och jag har bara en, perfekt när det är varmt ute men man vill ändå ha nåt mer täckande.

Playsuiten hittade jag inne på David Jones. Det är en superstor klädaffär med massa olika kända märken. Jag visste att jag ville ha någonting från märket Minkpink (ett australienskt märke). Så jag gick runt där och tillslut hittade jag deras ställe i butiken. Fantastiskt fina kläder, och där hängde det EN sådan playsuit kvar som var just i min storlek. Den fick det bli! I Sverige är det märket sjukt dyrt, men här i Australien var det inte alls så farligt. Så nu har jag två playsuits från det märket. Min andra fick följa med hit till Australien den med.
 
Idag är det en supervarm dag. Får se vad jag hittar på. Kanske går in till Bondi junction. Måste hitta en solhatt!! Annars kanske jag bara går en promenad runt Centennial park eller så. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättekul att se vad du har köpt. Superfina kläder som inte är den vanliga svarta :)

2015-01-25 @ 15:40:43
Postat av: Amanda Sten

Alltså döööööör på kimonon!!! Så avis på dig!!! Vill också åka till Australien!!

2015-02-09 @ 23:54:27
URL: http://amandasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0