the city

Sådär, nu kan jag äntligen bocka av Harbour bridge och operahuset efter 9 dagar i denna stad!
Har som sagt hela helgen ledig så passade på att åka in till city för lite shopping. Hittade ett par otroligt fina plagg som ni får se senare.
Jag gick runt i flera timmar, och tiden bara rullade iväg. Det är en sån fin stad det här och jag blir alltid lika förvånad över hur grönt allt är! Det känns inte som en så stor stad som det egentligen är. 
Jag köpte mig lite lunch och satt mig och åt den med operahuset som utsikt, inte helt fel. Och runt om operahuset såg jag folk med sina selfiesticks, rätt rolig syn haha
Hur som helst har jag haft en toppendag i värmen och imorgon väntas det bli 36 grader i skuggan. Får se vad jag hittar på då! Det är svårt att göra saker när det blir FÖR varmt också, tro mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0