Lazy days

 
Dagarna rullar på och idag blev det att storhandla mat. Mycket skumma och intressanta matvaror. 
Vi åkte förbi Kings Cross och sen igenom Centennial park på vägen hem. Det är en stor rund park med cyckelbana, bilväg och joggingbana. Riktigt fin natur. Tur jag tog med mig träningskläderna så jag kan ta några varv där!
 
Imorgon har jag min första jobbvecka, men det blir nog mest att gå igenom hur schemat ser ut och hur rutinerna är. Det är mycket att ta in men det ska nog gå bra! På förskolan jobbade vi med mycket rutiner så jag vet att det tillslut sätter sig som tur är. Det enda är väl att barnen har sommarlov just nu och det kommer bli annat sen igen när barnen börjar skolan. 
Annars gör jag väl inte så mycket om dagarna för tillfället, tar det lugnt, lär känna familjen och försöker känna mig hemma.
 
Och tro det eller ej, men jag har börjat fått färg! Fräknarna börjar sakta men säkert komma fram. Fast det är nog inte så konstigt när vi har runt 30 grader och strålande sol om dagarna haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0