Arlanda

Har just precis blivit lämnad på arlanda av mina föräldrar och Viktor. Tårögda var vi allihop och det är jag fortfarande. Gick direkt till Victorias secret och köpte mig ett passfodral för jag kommer nog använda mitt pass rätt flitigt nu haha.
Sjukt att jag kommer stå på helt egna ben i ett annat land på andra sidan jorden. Och att jag nu ska få göra något jag velat i så många år! Än så länge känns det overkligt. 
Just nu vill jag bara vara framme i Sydney och höra den australienska, välkomnande, underbara dialekten. Och från och med nu blir det engelska i några månader! 
 
Nu väntas påstigning på planet, middag och sen sova. Imorgon vaknar jag i Peking!
 
Tack alla som stöttat mitt val och alla som gjort att jag fått ett riktigt varmt avsked, ni är bäst!
Vi hörs snart!
 
Ni som vill får gärna lägga till mig på skype: elinalouice

Kommentarer
Postat av: granma

Enjoy. Poor grandad, he is sooooo jealous. We took a drink to send you off. Pusd puss.

2015-01-12 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0