170115

 
Nu börjar jet-lagen sakta men säkert försvinna och jag kommer mer och mer in i detta underbara land.
Under min tid på Wake up! Hostel har jag lärt känna 4 st nya vänner. Kände mig först ensammast i världen när jag kom hit, men det löste sig väldigt bra. Två från England, en från Holland och en från Norge.
Igår gick vi ner till Darling Harbour där vi njöt av det fina vädret och tog en varsin smoothie på Starbucks. Och på vägen dit passade vi på att gå in på Paddy's Markets. Det var helt fantastiskt om man gillar billiga och udda grejer. Dom hade ALLT. Det stället kommer jag definitivt besöka fler gånger! Och senare på kvällen blev det en öl och vi kikade in på baren som tillhörde hostlet. Där spelade vi biljard och hade trevligt. Men med min jet lag som spökar så la jag mig redan vid 23.
 
IDAG var stora dagen. Dagen jag har väntat på så länge. Idag har jag äntligen träffat familjen och allt har gått riktigt smooth! Nästan för bra! 
Jag ligger just nu i min nya säng, fick gå från 160 till 140, men det duger hehe. Det är riktigt fint här, huset byggdes 1906 eller däromkring. Superhögt i taket, massa krussiduller, trägolv och allt möjligt. Här kommer jag trivas!
 
Har ett nytt australienskt mobilnummer också men ni når mig lättast via facebook och skype :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0