1568,8 mil

Sista bilden på oss innan jag flög vidare mot Australien
 
Idag är det 5 månader sedan det blev jag och Viktor. Helt sjukt vad tiden går snabbt. Jag minns det som igår!
 
Många undrade hur det skulle bli mellan oss nu när jag är på andra sidan jorden. Och jag kan säga att det är jättebra mellan oss och det gör oss bara starkare. Som tur är, är han ju bara ett samtal bort så det känns inte så farligt som man kanske skulle tro.
Självklart är det jobbigt och jag saknar honom.
Men han har varit riktigt stöttande och peppande genom hela resan. Ibland har det känts jobbigt för olika anledningar, men då har har funnits där och fått mig på fötterna igen och det är jag otroligt tacksam för. 
 
Det tråkiga är väl att vi kommer fira alla hjärtans dag och våran 6 månadersdag från varanadra. Men som man säger: Always toghether, never apart. Maybe in distance but never in heart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0