07 01 15

 
Idag är det 5 dagar kvar och jag spenderar just nu lite kvalitétstid med Malte. Hur ska jag klara mig utan mina djur?!
Blev bjuden på avskedslunch av mormor och morfar idag. Efter det drog jag och min familj vidare mot Ludvika för att säga hejdå till farmor och farfar. Usch vad jag hatar att säga hejdå. Men innerst inne vet jag ju att jag kommer komma tillbaks och allt kommer bli som vanligt. Alla kommer följa mig på min resa, via skype, här, instagram osv... så på nåt sätt känns det inte som jag lämnar någon. :)
Imorgon väntas  middag med vänner och på fredag ska jag spendera dagen med bästis! Och jag måste fortsätta packa, handla, gå till banken aaaaaaah!! Har massa listor så jag ska minnas allt jag måste göra, annars blir det kaos i huvudet haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0