Manly

 
Vet inte varför det blev ett inlägg endast med en bild på mig och Viktor förr. Ber om ursäkt för det haha
 
Dagen började med att jag mötte upp Annie för att luncha med några andra au pairer som var i Sydney på besök. Vi åkte till China town och hittade ett ställe med nudlar. Tyvärr var vi inte så imponerade på maten där, men man kan väl inte alltid hitta bra rätter.
Sen efter det drog jag och Annie till Manly. Vi tog färjan dit och hem, och på hemvägen prickade vi solnedgången och fick fantastiska bilder! Känns så kul att äntligen ha en kompis som kan ta biler på en så ni slipper se en massa bilder på omgivningar
 
Väl där gick vi till en bar och tog en varsin drink (passion mohito är en självklar favorit här). Men det började regna så det blev inget strandhäng utan vi fortsatte våran trevliga stund i baren med några fler öl och drinkar. Har lite bilder att slänga upp därifrån sen.
 
Imorgon är det måndag igen och mer jobb, men det hindrar mig inte från att ha ett leende på läpparna. För på onsdag kommer Viktor!!!!!!! Och på lördag är det äntligen dags för future music festival!! Vilken supervecka, som jag längtat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0