music n good vibes

 
Alltså kolla in detta! Hur sjukt?!
Äntligen ska jag gå på denna festvial! Har velat gå på den innan jag bestämde mig för att åka till Australien. Och det var nu ett tag sen. Den första festivalen hålls i Sydney 28 februari, gåavstånd från mig, vilket är helt perfekt. Sedan fortsätter den runt i lite andra städer.
Iallafall, mest peppad är jag nog på Knife Party (gamla Pendulum) för dom har jag velat bocka av länge. Avicii och Nero är redan avbockade men fortfarande ett måste igen! Tror dock inte Nero slår sin spelning dom gjorde på P&L, den var episk. Martin Garrix kommer bli bra ös det med. Och Darude med låten Sandstorm kommer bli sååå roligt!
Drake kommer jag inte se. Fast det är nog inget som förvånar er haha 
Bra musik och skön stämning helt enkelt. I'm so exited!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0