fifty shades of Grey

 
Alla är i huset är på jobb, skola osv och då passar jag på att njuta av lite tystnad. Städerskan är dock här men hon städade mitt rum först så nu ligger jag här i min säng. Idag blir det nog en slappisdag. Valigtvis försöker jag hitta på grejer om dagarna men inte idag. Vila är ju också viktigt. Speciellt när man har 4 duracellkaniner att passa sen :)
Kom hem runt 11 på kvällen igår för jag och Annie var och kikade på 50 shades of grey. Det är ingen film jag rekommenderar om man inte har läst boken. Dom hoppade väldigt mycket och man fick inte reda på mycket vad som hände. Men jag är inget större fan av boken heller så mina förväntningar var inte höga haha
 
Det var iallafall en rolig upplevelse att gå på bio här. Vi åkte till Bondi junction och på högsta våningen i den gigantiska Westfieldgallerian låg en stor biograf. Dom har vanlig bio, Vmax (bättre ljud/bild och skönare stolar) och gold class (få platser, jättebra stolar och man kan beställa in mat). Vi tog vanlig bio men jag klagar verkligen inte på den! Supersköna stolar jämfört med hemma och mycket benutrymme! Fanns hur mycket mat och snacks som helst man kunde köpa med sin in i salen. Hamburgare, glass, korv etc. Hemma är det ju bara dricka, godis och popcorn som gäller, så det var riktigt kul, speciellt om man älskar mat som mig!
Annie berättade även att dom har en sån där bio med sängar i stan som hon var på en gång, så den ska hon ta mig till nån gång. Älskar verkligen att jag bor i en storstad och har tillgång till ALLT man kan tänka sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0