日本は、ここで私が来ます

 
Nu är det mindre än två månader kvar innan jag lämnar Australien och det bärjar bli hög tid att planera framtiden. Har tittat på en hel del olika resor och vart i världen man kan fortsätta resan. 
Kommer som sagt hem till Sverige i slutet av juni för att få tre veckor svensk sommar och sedan åker jag ner till Australien igen. Med min familj plus Viktor. Sen efter det då? Ett land som jag har velat åka till i flera flera år är Japan. Har varit världens största japan-fan, skojar inte. Så varför inte åka dit som fortsättning på resan? Jo men visst, så får det bli!! Billiga biljetter hittade vi också! Så jag och Viktor fortsätter alltså dit. Vi vet inte än vad vi ska göra där, Mt Fuji en dag iallafall. Viktors födelsedag firar vi där också. Och en MASSA sushi kommer det bli såklart. Fick Viktor att börja äta det som tur är. Vet inte hur många sushi trains vi var på här i Sydney haha! Det blir nog en himla bra resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0