SNAPCHAT

En från när jag red kamel i Uluru!
 
Snapchat är ju en himla rolig grej och jag har märkt att jag rätt ofta lägger upp bilder och videos i min story. Så om ni känner för att se små snaps ur min vardag får ni mer än gärna lägga till mig där. Mitt anv. namn är elinamattila
 
Hoppas ni har det fantastiskt bra där hemma, är så avundsjuk på att ni får värmen. Här i Sydney är det storm nu och just Northern Beaches (där jag bor) får ta den värsta smällen. Typiskt... 
Går runt med två lager kläder och fryser fötterna av mig. Dom här husen är INTE optimala för kyla kan jag säga haha! Japp, ni läste rätt, Australien blir faktiskt kallt!! Men på fredag flyttar vi till ett nytt hus så hoppas det håller värmen lite bättre :)
 
Cheers mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0