just like home

 
Sitter just nu i vardagsrummet med en filt och en kopp te. Precis som jag gör hemma under svensk vinter haha
Att årstiderna är helt tvärt emot varandra känns riktigt skumt för jag har inte alls höst i huvudet. Ser alla fantastiska bilder hemma från våren och så känner jag just nu! Väntar liksom på att den där första varma solen ska titta fram, men den kommer ju aldrig :( Istället börjar regnet komma och fler och fler drar sig inomhus. Australienare är inte bra med annat vänder förutom sol, helt ärligt! Dom borde lära sig efter oss "det finns innget dåligt väder, bara dåliga kläder". 
 
Idag var jag och värdmamman på spinning!! Sjukt kul och superbra träning för benen (favvodelen att träna). Så dit följer jag nog med fler gånger! Det är mammor på flickornas skola som samlas och kör en gång i veckan. Vi var väl 6 st idag och instruktören är också en mamma därifrån. Supertrevligt! Hoppas på en rejäl träningsvärk imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0